جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی ویژه رمضان تکذیب شد

  • کد خبر: ۱۵۶۳۵۳
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی ویژه رمضان تکذیب شد
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه قرار نیست در فروردین ماه مبلغ اضافه‌ای به حساب افراد یارانه بگیر واریز شود گفت: تلاش بر این است تا یارانه فروردین ماه در همان بازه زمانی ماهانه پرداخت شود.

 به گزارش شهرآرانیوز، طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در خصوص انتشار خبری در فضای مجازی در مورد پرداخت ۱۵۰ هزار تومان یارانه به مناسبت ماه رمضان گفت: این خبر مورد تایید نیست و هیچ یارانه اضافه‌ای برای ماه رمضان پرداخت نخواهد شد.

امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر پرداخت ۱۵۰ هزار تومان یارانه ویژه رمضان با دستور رئیس جمهور منتشر شد که ظاهراً خبر مربوط به فروردین سال ۱۴۰۱ هست و به اشتباه در فضای مجازی به عنوان خبر جدید در حال بازنشر است.

حسینی افزود: یارانه پرداختی مربوط به فروردین ماه نیز در موعد مربوط به خود پرداخت خواهد شد. سعی بر این است که پرداخت یارانه‌ها همواره در موعد مشخصی انجام شود و ۲۰ هر ماه زمانی است که مشخص شده است.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه در خصوص یارانه بگیران جدید گفت: تا آخرین روز سال نیز ثبت‌نام افراد جدید و بررسی اعتراض افرادی که به دهک‌بندی خود اعتراض داشتند فعال بود و در حال حاضر نیز فعال است، در نتیجه هر ماه افرادی به جمع یارانه‌بگیران اضافه می‌شوند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->